АМКУ рекомендував виробникам антисептиків не вводити в оману споживачів.

Антимонопольний комітет України (АМКУ) з початку запровадження карантинних заходів в Україні приділяє особливу увагу дотриманню конкурентного законодавства виробниками лікарських засобів, антисептиків тощо.

Так, у період стрімкого розповсюдження коронавірусу SARS-CoV-2, антисептики, дезінфекційні засоби та санітайзери стали необхідним товаром серед населення. Нажаль, деякі виробники вдаються до недобросовісної конкуренції, перебільшуючи властивості своєї продукції чи приписуючи їй властивості, які не підтверджені відповідно до діючого законодавства.

Так, прикладами розповсюдження щодо антисептичних засобів не підтвердженої належним чином інформації, що може вводити споживачів в оману, є:

— маркування «coronaseptic»
— попередження вторинного інфікування
— пролонгована, тривала антимікробна дія
— дія на штамми бактерій, стійких до антибіотиків
— знищення до 99 %, до 100 % бактерій та \ або вірусів
— 100% антимікробна активність
— дезінфекційний засіб без дотримання Порядку державної реєстрації дезінфекційних засобів
— маркування органічна, біоорганічна продукція без дотримання вимог закону «Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції».

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *